lördag. jobb.

Nu sitter jag här igen. På en lördag, rapar vin, på jobbet. Men jag trivs ganska bra. Tänker på OB 100% och myser lite.


Igår blev det spontan grillkväll hemma hos Hallberg vilket var fantatiskt trevligt och precis lagom för mig då jag under inga omständigheter skulle gå till Tegel. Episk jävla middagsmat, a bit of heaven. Sen var man i matkoma mest hela tiden. Zommarens zupzärlek, fruktvin med Ramlösa, tippades i så det stod härliga till. Denises nya lek "Mushroom" hjälpte till men det var ändå Robins "Bösi" som la den avgörande putten. S'mores och chips på det, sen rör man sig inte många meter mycket gärna. eee-Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxksch.


Det började spöregna men i mina gummistövlar var jag lika glad ändå. Traskade hemåt och gick och la mig och hade lite ångst för att min väckarklocka skulle ringa om 4 timmar.


Där är vi nu. Åt precis lunch ute på taket (där man inte är menad att sitta) men det var sol och förbannat underbart jävla varmt så i just couldnt help it.


Ikväll blir det Kabben med Denise, Viktoria, Lovisa, Joel och Felix om jag får bestämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0