bara för att

..jag vill bli bättre på det här. Så:

"halvdag är awesome, röd dag är pure pleasure och klämdag är kärlek i sin renaste form". Kristi Himmelsfärdhelg och vi befinner oss just nu i the pure pleasure. Torsdag, den röda dagen och jag gick upp för en timme sen efter en hård jävla natt som var i klass med klämdagen. Kärlek i sin renaste form. Dö Vajper och Nojjskåntrållers på Göta Källare. 15 000 steg senare, hundra liter svett och ett konstant tjut i öronen var vi på väg hem i ett euforiskt tillstånd.

Senaste tiden har inte utmärlt sig spelciellt förutom att det är vår och man börjar se en mening med livet igen. Det är ljusare, det är varmare. Denise har kommit hem och ordningen är återställd. Jag har blivit blond. Sockerförbudet som började den 1 maj och inte slutar förrän den 1 juni har gått oväntat bra. Med undantag för en "välkommen-hem-Denise-kladdkaka". Vilket straffade sig. Spydde på jobbet. Spydde på gatan. Spydde i bilen. Spydde en hel kväll. Sen var jag utmattad i två dagar och slog soffliggarrekordet med 40 timmar. No I'm not blaming the sugar men det kändes som ett teckenn woooah. Sen har jag gjort av med en jävla massa pengar på onödigheter som bringat tillfällig, ytlig lycka.


Jag och min tredje halva har köpt biljetter till sommarens episka fest. De Q-dance Feestfabriek - 10 Years of Q-dance. Mm ja. Hotellet är bokat även det som ligger i mitten av alles. Om nom nom.


Körkortet börjar närma sig vågar jag säga. Oh wow.

Självdisciplin: getting there..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0