fredag



Huvudvärk. Vill gå hem. Måste fakturera. Drömläge.

I helgen vill jag ligga i min säng. Få mina fötter och hårbotten masserade. Dricka o'boy och äta vattenmelon. Det enda som skulle kunna få göra mig sällskap är en ny dator. Eventuellt någon att filosofera med.

Om 20 min går jag. No matter whaaat. Blev sugen på att gå och fika med någon. Äta en stor kaka typ.

Lena, som jag dödade igår, uppenbarade sig idag igen. Vi pratade lite om igår. Jag försökte le mellan mina tuggor, som bestod av den överdrivet goda lunchen, men vet inte hur äkta det såg ut. Hon sa iaf att jag hade varit deras "räddande ängel" igår kväll. Tänk att jag verkar så trevlig när jag i verkliga fall gör allt för att tygla mina mordiska lustar. Hur trevlig måste jag då inte verka när jag umgås med människor jag tycker om?

Överdrivet trevlig. Som fiskgrytan kanske. Förbannat god var den iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0