döda

Jag har aldrig velat döda en person så mycket som jag vill med en av mina konferensgäster just nu. Eva. Okej döda är ett starkt ord. Men iaf skada väldigt mycket. Hon bryter mot alla mina lagar och rutiner.


Vägrar byta rum när jag behöver möblera om det rummet hon har bokat, när det rummet hon erbjuda i byte passar lika bra (om inte bättre). Hon tvingar mig möblera om, i konstig sittning. "Middagssittning" There's no such thing as called "middagssittning" pucko. När jag väl har gjort det har de mage att komma och vill göra om det ändå. "Vi behöver lite hjälp med att flytta om borden" Gör det själva idioter, jag har burit bord tillräckligt för i år.


Sen ska de använda projektorn och trycker på alla knappar på alla fjärrkontroller de kan hitta i teknikskåpet. Självfallet får de inte igång den. Först kommer de till mig. Att de inte lyckas beror på att vi har satt upp en "panel-för-retarderade" på väggen, till projektorn som är i princip omöjlig att missa samt missförstå. Klart de har lyckats göra det.

Nu kom hennes missfoster till kompis. Helene. Som har en tre-metersglugg och tre-metersröv. Tillsammans är de löjligt fnittriga inför kvällen. Efter några glas vin kommer jag döda dem.


Så nu ska jag tas med dem, hela kvällen. Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0