att mobilblogga makes me feel alive

Mitt liv har fått ett ljuvt skimmer över sig.

Hallberg, my beloved, ringde idag. Jag blev jeteglad men efter ett tag kunde jag inte prata längre:

Jag: HB jag måste sluta nu, ska byta tampong.
HB: ...?
Jag: Haha, jag sket för en liten stund!
HB: ...!
Jag: Hehegehe
HB: Ibland undrar jag när vi kommer till den stunden vi inte har något att prata om längre.

Det var kul. Tycker fortfarande att det är kul.

Korvonsdagen blev av, men sådär. Jag var lite mycket sen och när jag kom till NK-grillen var där varken Hugo eller Victor. En gubbe i rock och feta duvor var de enda besökarna. Snopet, tänkte jag. Vände om för att gå någon annanstans att äta men insåg att varken tid, pengar eller ork fanns till det. Så jag vände tillbaka och köpte min korv och ställde mig, likt mannen i rock, ensam vid ett stå-bord och studerade de feta duvorna. Korven var delicious! Och moset blev snabbt lagom varmt i minusgraderna. Jag mådde bra och drömde mig bort till andra världar.

Men mina rosa moln rycktes bort av att någon skrattade åt mig. Hugo och Victor kom, tyckte tydligen att det var hilarious att jag åt korv ensam, undrade hur jag kunde göra det. Trevligt att få sällskap men jag förstod inte riktigt vad de trodde att mitt syfte med våra korvonsdagar var. Skulle det vara att träffa dem skulle det väl hetat Victor-och-Hugo-onsdagar. Nej juste. Jag går dit för korven.

Nu har jag ätit lite kräksallad och ska gå till gymmet och boka in tider för gymgenomgång (jag är rädd).

tja

PS: Kom på hur töntigt det faktiskt är att blogga. Särskilt när andra läser det. Så er jag har sagt det till nyligen, glöm det. No more fun.

Kommentarer
Postat av: Denise

Men lägg AF!!!! du fortsätter att blogga.!!! Du svarar ju aldrig på mina mail så på något sätt ska jag väl ändå kunna få veta vad som händer med dig...men du får inte reda på vad som händer med mig dock :(



PS.HAHAHHAHHAHAHAHA, prata i telefon och bajsa love.

2010-01-14 @ 06:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0