all in

BAAM, jag ger allt för mitt nya blogg-mål. Om det skulle gå likadant med träningen vinner jag OS i, tja låt säga, allt nästa sommar. Fastän det inte ens är OS då. Sug på den.

TP-måndag! En lugn och harmonisk sådan. En öl (sen sa januari-kassan stopp, inte jag). Jag var övertrött, jeeete. Det var bara syster Karin som saknades för att det skulle bli en helkväll. Imorgon börjar jag relativt sent, lovely! Allt utom 08:00 är underbart och klingar vackert likt skönsjungande svanar och fladdrande näktergalar i mina öron. Sug på den.


Så tillbaka till helgen då (det fanns dagar före Den Svarta Söndagen, trott eller ej). Vår käre vän Linus fyllde 23 [khjeuwgoetreii] år och skulle firas. Tecken på mognad och ett helt år äldre, syntes direkt när man i hallen blev bemött av ett vänligt leende, i hallen! Det är väl vad man säger sånt som "kommer med åldern". Själv kallar jag det "den dagen den sorgen", bråkar med pappa, rymmer hemifrån och säljer min värdighet utanför Systemet. 19 äger.


Nu gör vi det här enkelt och smärtfritt. Quick & dirty (Arborelius 4-evah).

 

Födelsedagsbarnet popped some champagne, för att känna sig hemma. slickslick Stureplan

Det serverades välsmakande tacos och våra smaklökar dansade.
Kärleksparet var där. Sååå söta tillsammans.

Till en början var allt så fridfullt, och bilderna var fina.

 

Visst att det beror på motiven men denna skulle mamma ändå tycka vara fin. Tufft med lite så skärpa på oväntade ställen. (...)


Svärmorsdrömmen Jonni. Looks like a blonde girl with long hair except from the black short hair. Fokusen i denna bild ligger dock inte på samma sak som Jonni har sin fokus.

 

Hilda började porra sig.

 

De tre sambosarna! (Plural, bestämd form av "sambo" försök själv). Man ser kärleken i denna bilden.

 

Linus och två andra vänner. Den ena lite närmare (den på näsan ha.ha.ha)


Hilda inspirerade andra som började porra sig. Uschbläk


Allt slutade i fnissZ. Ungefär.

 

 

En gemytlig kväll. En kväll att minnas (om någon annan gör det åt oss vill säga). En avslappnad kväll med nära och kära. Precis som en kväll ska vara!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0