lengesän

Hejzan alla mina hundratusentals läsare!


Nu var det längesen jag uppdaterade, förlåååt! So me-style *tihi*


Whatever CCL


Jag har köpt en ny dator! Att den dagen en dag skulle komma var det ingen som trodde, allra minst jag. Men nu sitter jag här, försöker vänja mig vid allt en ny dator innebär. Är lite besviken för den är lite långsam, trots dual core eller 2 duo som alla säger att det är men jag vägrar tro. Evntuellt har den redan fått virus för jag tror inte det finns ngt virusskydd.
Idag är det torsdag. En bra dag. Bättre natt. Jag var i wonderland med laser-konturer, kattungar som rullade nerför (eventuellt uppför) mitt lår och allt var helt objektivt. Att jag sov hos paret Flink-Salimi säger kanske också en del. Jag skippade gymmet imorse för att ta det efter jobbet ist. Det var skönt. Cross-trainade i en halvtimme sen rulliz i en kvart. Styrka ochs en stretch. Den dagen jag träffar Linn Asplund på gymmet kommer jag bli alldeled till mig. Jag har redan sett ett gammalt ligg, haha gud vad jag dog av fniss. Men jag var inte hundra,vågar inte inspektera. Får bli en annan gång.
Ett annat hjärtebarn har lämnat Täby och mig för att vifta vingarna i nya länder. Hawaii, med pojkvännen. Sweet. Det blir tommare och tommare. Jag saknar dig redan Matilda!


I somras


Många somrar sen


Nu ska jag dussa. Pusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0