vadan detta

Har brutalt mkt bakisångest. Trots ett lugnt uppvaknande, trevligt sällskap i april-solen (Matilda och Hallberg), trevlig förtäring (toasts med nutella, ost och gurka) och en inte alltför hurted body (förutom nackont efter allt headbangande). Sen gick dem, jag somnade, jag vaknade och efter det har jag gått runt med ångest för ingenting, varit superotrevlig mot min älskade familj, brytit ihop en gång och gråtit i sängen. Vadan detta?
Eller bara: "Aova?!"



Tror det är åldern. Vid 19-års ålder orkar inte kroppen och psyket gå ut på kvällarna. Kvällen igår blev dock över förväntan och vi röjde rattarna av oss på Collages dansgolv. Jag och Matilda kom fram till att vi var för fulla efter två shots och började dricka vatten. Sen fick vi ont i kropparna och började gäspa. Vi gick ut och till Max. Försökte beställa sex över disken. "En mellan pommes frites, mozzarella sticks, kuk och en extra vatten tack". Hon skickade med leksaken som var ett sugrör. Mange takk.


Sen lyckades vi fiska taxi till TäKy för 350 s-p-n. Båda somnade efter 5 min och vi driXade inte ens 50-lappen Hmpf.

Födelsedagsbarnet (Siggy Stardust!) och jag

Matilda med en tequila utan salt och med tappad citron


Så. Det var det. Veckan blir trevlig säkert. Imorgon ska jag på skiva. Med mina 19 år lär jag väl gå hem efter middagen.
(Om detta inlägg nu publiceras utan mellanrum mellan raderna bryter helvetet lös hos familjen Morell)
Uppd: Det gjorde det. Men jag blundade och tog tio djupa andetag och infoga äckliga hor-rader ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0