en själ som gråter

Ta den inte så djupt (lol thats what she said), rubriken alltså. Jag har bara börjat använda mig av att förklara min själs tillstånd vad allt gäller. Och just nu gråter den.


Stressymptomen försvann men fan vad jag är stressad. Jag sover för dåligt, för lite. Sen lever jag på konstigt överenergi hela dagen. Ger mig själv konstiga kickar i form utav olika möten. Tränar. Somnar totalt på bussen hem. Kommer hem är otrevlig mot familjen. Gråter lite på rummet i min säng. Reser mig sätter mig vid datorn och mailar mina barnföräldrar. Går inte och lägger mig förrän alldeles för sent. Och så startar det om igen.

En dålig vecka med andra ord.

Min mobil krökades bort i måndags. Tillsammans med 700 pengalappar som blev shots. Skiva på Tegel. Förbannat jävla kul i övrigt. Men synd på mobilen för jag tyckte verkligen om den och hade verkligen inte planerat att lägga pengar på en ny. Men what to do. Det är en grej liksom. Är annars riktigt stolt över att jag klarade all alkohol.

Utan mobil har jag varit totalisolerad och det är nog en av anledningarna till att jag mår bajs. Tänk vad vänner betyder! Hoppas att få träffa Anna Kullberg imorgon på stan efter jobbet, läste hennes blogg och hon hade lagt upp en så fin bild på mig med en kort fin mening som fick mig att nästan börja gråta igen.


MatildaHallbergEmiliaIssaSara

Åh så mycket vardagskärlek som man lätt glömmer bort att uppskatta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ lika kul som att jag blev nekad att komma in på magenta...woho! Vilken partykväll!! YAY!

2010-05-09 @ 01:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0