wacky wednesday

En mycket kristlig sådan. Präster och kyrkmänniskor sitter i ett av konferensrummen; ber böner och sjunger psalmer. Dörren är öppen. Jag försöker uppskatta det. Men klockan är fucking 09.00 på morgonen och jag sov för lite. Jag behöver mitt egna lugn. Tillbringa tid med mitt päron och vattenglas. Det känns lite ohyfsat och väldigt okristligt att gå och stänga dörren. Fastän det är jag som bestämmer här. Jag skulle nog bli pwned i slutändan av dem: "Gud står över alla".

Jag har en dag framför mig fylld av gäster, bufféer men framförallt övertid. Det känns bra! Jag är fortfarande ensam ansvarig och trots en försening i morse har allt flytit på fint. 

Ikväll planeras något stort hemma hos familjen Morell. Rocking Twisted Sisters planerar följa upp storsuccén med "Baby Goodbye" genom att spela in en cover på Westlifes gamla dänga: "If I Let You Go" med tillhörande dans. Vi övade igår och det enda som stoppar oss nu är en kamera. Jag har ju fortfarande inte kläckt ur mig att jag raveade sönder mammas kamera... Funderar på att inte göra det idag heller. Den som lever får se men håll utkik på Youtube under "Most Viewed".

Yes de stängde dörren!

Back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0