updates

Jag valde med hjärtat och jag valde Sensus. Men det bästa: jag valde rätt. Jag trivs så otroligt bra. Visst det kommer bli trist någon gång. Men det blir allt.

Jag skulle inte vilja ravea i all framtid heller.

Jo det skulle jag visst vilja. En helg i Holland/Tyskland. En annorlunda helg. Med allt vad ordet annorlunda innebär.

En sak som är säker. Det var rave. Och en fest utan dess like. Mayhem. Njutning. Jag kan fortfarande blunda och se det framför mig.

Känna
kroppen vibrera av basen. Känna rysningar längs ryggraden. Känna värmen från vännen i famnen. Känna mig själv.

En annan sak som är säker. Det var inte sista gången.

Helgen bjöd på mycket annat. Jag rökte mig till overkliga höjder. (Förlåt mamma pappa släkten jobbet gympan bloggen kroppen hjärnan). Men även det lärde jag mig av. Vissa åtgärder behövs vidtas i komplicerade socialpsykologiska experiment och prövningar. Nu klarade jag mig med ett MVG, utåt sett. Jag ger mig själv ett G. Det skulle kunna varit bättre om jag fick göra på mitt sätt och slippa leva limited. Bättre för mig.

Kramar.

Rosa.

Tårar.

Zany.

Klarhet.


TACK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0