sara solsken

Jag dinerade med min vän Sara idag. Vi gick till en grekisk restaurang. Beställde mat från en meny och drack vin. Diskuterade livet. Det är så mycket som har förändrats. Vi har blivit så gamla, men vi är fortfarande så små.



Vart på tidsaxeln vi än står är Sara en solstråle, har alltid varit och förhoppningsvis kommer hon alltid att vara. Det måste nog ha sett lite lesbiskt ut när vi stod och pussades och kramades i ett hörn på en gata. Men vad gör det när man blir varm? Jag är inte mer homosexuell nu men jag känner mig lyckligt lottad som har en vän som Sara.


Men vart är min vän Denise? :( Nog för att jag är tekniskt efterbliven men MSN vet jag hur man gör. Gör jag fel? Jag har varit inne i 1,5 timme nu. Waiting for you my love.

Nu ska jag mysa med en vän som verkar lite nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0