needle

Lördag. Jag var inte riktigt menad att vakna denna dag tror jag. Orkar faktiskt inte berätta om mina epic fails som dagen hittills har bjudit på. Summan av kardemumman är att jag kom 1,5 timme sent till barnträningen. Efter att ha suttit på tre bussar och i en bil. Tappat iPoden i någon av fordonen. Haft hundra nervösa sammanbrott och oroat mig över min allmänhälsa minst lika många gånger.

Barnen var iaf söta. Flickor, flickor. Om jag visste vilket helvete det kan vara som tränare för barn i den åldern skulle jag varit mycket snällare. Men de gillar mig. Jag ska göra dem bäst.

Klickade in för att beställa hem en ny mobil. Datorn laggaaar. Om jag inte var menad att vakna idag, är jag iaf menad att ha kvar min mobil. Maybe this day is some kind of sign..

Jag har lyckats städa rummet. Saknar bara ett bredare underlakan. Jag ska duscha. Bli lite ren. Jag har lyckats köpa ett busskort. Börjar gälla den 1 oktober. Det ser ju inte busschauffören. SNEAKY

Men så är det de här små sakerna. Att bli slagen av en stock gör inte lika ont som att bli stucken av en nål. Inte på samma sätt iaf. Stocken når inte lika djupt som nålen. Dessutom syns det inte lika tydligt att man har ont. Jag blev lite stucken av en nål idag.

Någon som vill ha stock?

Nej nu jävlar. Nu ska här lyssnas på lite Westlife. Låt oss nu vända den här jävla dagen. Kröka ner sig ikväll kanske. Bara för att kröka. Med någon oväntad kanske. Nej skiter i vilket. På rummet med den bulgariska spriten som finns kvar. Snefylla FTW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0