fredagsmüüüs

Det er freeitag itag og jeg er saau glittrende glaed!

Dunderdeck igår när jag kom hem. Föll raklång ner i sängen, med kläder och allt på. Somnade och vaknade inte förrän 13 timmar senare. Skönt att sova ut lite, och så slipper man sova nästa vecka.

Sitter på jobbet, såklart, och det är faktiskt inte så mycket att göra! Skönt. För det brukar ju vara så hektiskt. hehe.

Helg fucking helg och jag har aldrig riktigt förstått det unika med sk "lönehelg". Förrän jag fick lön. Jo det är ju den TJUGOFEMTE idag och jag är tätare än någonsin. Väcktes ur min djupsömn av mamma som kom in och slängde två lönespecifikationer på mig. Definitionen av att "vakna på rätt sida".

Nejmen det får nog bli ganska lugnt ändå!

Back to work, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0