confusion

Sensus vs. TSS

Två heltidsarbeten. Samma lön. Hjärta eller hjärna?

Lyxproblem, att dem kan vara så jobbiga. Ett beslut som ändå bestämmer ganska mycket om min framtid. Eller så dör jag i helgen och oroade mig i onödan. Eller så dör jag imorgon av förtvivlan. Eller så dör jag inatt. Eller så skiter jag i döden. Det är så jävla abstrakt så att det är löjligt.

Jag är så jävla lyckligt lottad!

-Men jag har gult hår. Det blir till att färga det mörkt imorgon.
-Jag har inte packat tills imorgon.
-Jag har inte strukit.
-Laddat kameran.
-Eller målat naglarna.
-Men nu har jag iaf en rosa tröja. Och gult hår då.

Jag ska på rave i helgen.
Hur sjukt? Gosh.. Hur kul? Omg.. Hur fel kan allt bli innan? Inte mer än såhär..


Jag lider med en vän. Jag oroar mig med en annan. Saknar en tredje. Skrattade med en fjärde idag.

Vi ses i Tyskland. Weeze. I glöden, dansen och magin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0