sweet!

Fyfan vilken bra dag! Totalt jävla öde på konferensavdelningen. Inte ett spår kvar efter gårdagens mayhem plan 8 orsakade. Jag ska nog ringa upp en av deras chefer och pressa skandaler. Jag och Anna har stått och skvallrat hela morgonen, vilken underbar människa hon är.

Matilda kommer och fikar! Jag ska bjuda på det allra finaste Sensus Möte kan erbjuda. Surprise!

Igår var en trevlig kväll. Först fest här som sagt (jag fick inte ligga med Hans-Göran men jag såg att han ville, han bjöd upp för dans men jag tackade vänligt men bestämt nej). Cissi, Imen, Charina och jag teamade och var grymma.

Sen bjöds det upp till mer fest. Inte riktigt men nästan. Natten var ännu bättre. Man kan nog inte ligga mycket obekvämare men samtidigt ha det så bekvämt. Tre feta i en 120-säng. Konstigt att man må så bra av att inte sova.

Jag promenerade till jobbet. Det var typ ljummet ute. Mystiskt.

En ny era har inletts. En era som kan jämföras med sommarens FatCamp. Jag och Matilda ska börja tävla om vem som tar flest steg på en dag. Den som förlorar får simma längre (vi ska köpa sim-kort på Tibblebadet). I o m att hon är den slinka av oss kan jag tänka mig att förlora steg genom att inte ha mobilen (där stegräknaren är inbyggd high-tech) på mig. Båda vinner! (Nämnde jag att vi blev 40år över en kväll?)

Jag tycker verkligen inte om kakor längre. Snacka om att ha fått för mycket av det goda. Kräks typ av socker. No more cookie-weeks!

Mmm nu ska jag fortsätta rysa av vällust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0