baam!

Jag kunde sitta och blogga på jobbet! OMFG. Det är så jääävla mycket nu så jag avlider. Hetsar runt som en jävla hest. Min stegräknare (på min nya mobil mööhöhöhö, slickslick smakar det så kostar det) går på högvarv! Jag går på högvarv. Sen tar alla varv slut. Hard working. Don't let it kill me!

DENISE! That's why... Kom fucking tillbaka seriöst. Jag pallar inte ha dig på andra jävla sidan jorden på någon fucking ö. Jag behöver dig! Det är jättejobbigt.

Det händer så mycket och ändå så lite.

Pappa lagade den sönderraveade kameran. Sjuk kille. Skillad som få. Tack som fan. Slapp man den utgiften. På tal om utgifter är mitt bankkort borta. Ja jag söp bort det. Jag brukar inte tycka saker är awkward men det var det fan när jag ringde och spärrade det.

"När såg du kortet senast?"

"Öööh.. Vet inte riktigt. Igår typ"

"Vilken tid ungefär?"

"Jaa, var väl runt 4-5 tiden"

"På dagen"

"Nej alltså på morgonen, inatt.."

"Så då såg du det senast IDAG alltså?"

"Ajuste.. Sorry"

"VART såg du det senast?"

"Hmm, Stockholm. Asså stan. Typ McDonalds."

"Ok..?"

MEN jag har fort inte fått ett nytt. Trots min super-bank. OCH jag är loroig att någon har levt rövare på Mc The Donk och köpt upp restaurangen på kredit. För uppgifterna vägrar synas på min internetbank. FÖR jag gjorde inte bara av med 33 kr den kvällen. Om de inte chocksänkte priserna för de tyckte synd om mig och mitt orangea hår. Vilket skulle betyda cirkuscirkus 5 kr/shot. Så billiga shots blir man aldrig full på. Kanske var nykter trots allt. dotdotdot

Oh I mentioned that my hair was orange? Life is g00d now.

Nu borde jag sova. Kommer vara så fucking trött imorgon. Ska aldrig mer sova hemma när jag börjar tidigt. Jag bosätter mig i badkaret, HÖR NI DET! Lugnt? No one will notice promise

Hård dag, hårt liv, hård höst. Det enda som inte är hårt är jag. Jag måste börja träna.

Ska ut och löööpa med syster imorgon kväll. Smörbarn som frågar högt och tydligt när pappa är i närheten. Aja jag stängde iaf av duschen när jag schamponerade håret och sjöngt högt (men vackert och odiskret) "Mööööönsterbaaaarn".

Parenteser. Allt sätts i parenteser. Speaking of that (och sluta skriva fuckin.. ursäkta knullande, engelska) så minns jag den kvällen när jag själv försökte sätta mig i en parentes i ett högerhörn på ett åldrat a4. Det var där jag ville vara och det var där jag hamnade. En bra kväll. Allt blir så mycket bättre i efterhand. Att man inte var lyckligare.

Tillbaka till syster. Vi sjöng "Elephant Love Medley" fr mästerverket Moulin Rouge (som jag förövrigt citerade en gång när jag inte visste mkt om liv och kärlek men jag är säker på att citatet fortf gäller). Jag var Satine och Karin var (omg vad heter hans karaktär) Ewan McGregor (världens på denna jord snyggaste tillsammans med James Marsden). Gick sådär och vi tradade oss igenom hela. Väckte allt som låg och sov. Men sådär var inte ok. Vi blev klara. Tystnade. "Vi byter" Och så gjorde vi det. Klockrent resultat.

Nog med ordbajseri. Denise jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0