akkurat

Nu ska vi till Norge. Hela familjen. Vi ska gå på dop! Av nya kusinen Velina. Tweeet baby! Men först; en bilresa på en kanske 7-8 timmar. Sa jag att hela familjen ska med? Om vi har tur överlever hälften fram till kyrkan.



Velina, mor och jeg.

Nu måste jag mega-hetsa för Hitler står och domderar. Jag kan falla första offer för familjen om inte annat.

Igår var en trevlig kväll. Först spenderade jag 1000 kr på en halvtimma, vilken kung jag var. Hade gjort ett kontantuttag. Sen åt jag och HBVapiano. Festligt värre. Vi drack två glas vin, dyngade och tog oss hem. Träffade Emma på bussen och gick hem till HB och kollade på porr. Fantastiskt!

Ha en trevlig kväll. Själv kommer jag ha abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0