neeeein

Åh vad längesen det var jag uppdaterade bleh.

Hur som helst är jag skillllllllllllad. Bara det!

Sen sitter jag i en t0m lägenhet och är lite redd. Som soppan.

Imorgon är det fredag.

En skön tjej på jobbet idag, Tabitha! Sådär lite jobbigt överpratsam efter ett tag kan jag tänka mig. Men då har ju jag makten att tvinga iväg henne på rast. Paowähr.

Jag vet inte om jag kommer få jobba kvar nästa år. Men då drar jag till Thailand, seriöst. Jag ska bo på en strand i fem veckor minst. Mmm!

Sen blir det lördag. Och då ska jag drinkludra, mahaha.

Sen förstår jag inte hur vissa pässoner kan få mig så jävla, upprörd. Jag som är en oerhört lugn och sansad människa. Men jag kräks nästan när jag ser dem.

Jag vill ha en Rowdy! Att klappa på och lära trix. Ett omöjligt uppdrag. Som livet. Lycka.
Shit jag tror att jag fortfarande är febrig. Trots att piggheten överraskar mig. Jag studsade idag på jobbet. Log åt Kyrk-Lotta vars röst jag hatar. Sen snodde jag åt mig ett glas vitt vin. Svepte och trodde jag skulle kräkas. Kändes som att sno från kollektet eller vad det nu heter.

Jag vet vad som saknas min höst. Bilder. Från le camera magic. Min kamera. Den sover så djupt. Jag har min mobilkamera och "nöjer mig med det". Åt hell med den, I love it it's not that, men jag vill ha fina bilder.

Jag ska lägga upp bilder. Så fort jag har diskat upp och kommit härifrån. Jag duschar imorrn. Sover nu. Lukta hest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0