i love my job

En kärleksförklaring: I love my job. Det är en sådan dag idag.

Då det pågår många konferenser i olika rum. Alla har stängt dörrarna om sig och dragit för gardinerna så det är helt tyst och lugnt bakom min bar och jag kan göra vad jag vill utan att bli sedd.

Då det plötsligt blev helt mörkt pga strömavbrott. Jag tände tusen ljus och det blev mega-mysigt. Det enda jobbiga var kaffeabstinensen eftersom varken super-skillad-magic-kaffemaskinen eller kaffekokaren går på batterier.

Då det blev två sallader över så jag kunde plocka det bästa från båda och äta till lunch.



"Vad händer om räven dricker Coca-cola?

Då då då då då då då dör den..!"


Skål och tack, back on track


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0