jag var bara inte gjord för dessa dar

Jag luktar häst! Och jag har så mycket jag vill få ur mig. För mycket så jag vet inte vart jag ska börja. Nästan så mycket så det börjar bli tomt.

Sammanfattning:

- Jag jobbar röven av mig.
- Jag blir snart helfrisk och kan äntligen få ut och röra på mig igen.
- Julen är inte lika kul längre.
- Öl är bra jävla bra.
- Jag lever för TP-måndagar.
- Jag har för många vänner.
- Jag har för många vänner jag bryr mig om.
- Jag har för få vänner jag verkligen känner med.
- Jag är översexuell.
- Jag älskar att kramas och lukta gott.
- Antal soltimmar är lika med antal timmar jag har spenderat med familjen.
- I helgen ska jag till Tallinn. (Tallin?)
- Jag drömmer konstiga drömmar när jag sover länge.
- Jag hatar att jag inte använder min systemkamera mer.
- Jag hatar att älska att leva mitt liv genom andras. (Läsa bloggar, kolla TV och film)
- Men det jag hatar mest med det är att jag inte gör det på samma sätt som jag gjorde förr.
- Jag saknar Denise så att det gör ont. Och jag är sämst på att maila henne. Samma där, jag har för mkt att säga. 
- Jag älskar min kollega. Skönast i världen.
- Jag försöker dra ner på kaffedrickandet.
- Till nästa höst ska jag definivt vara borta ifrån Sverige.
- Då kommer jag vara snor-tät.
- Jag chattade med två gamla vänner idag. Tränar-Tobbe och Domenic. Båda gav mig jättemycket jättelyckliga minnen.
- Jag älskar mina vänner! 
- Jag lunchade med två av dem idag. En korv med mos på NK-grillen. Vardagslyx.
- Jag är snygg. 
- Imorgon kommer det vara lika svårt som alltid att komma upp ur sängen. 

  
 

PUSSZ


Kommentarer
Postat av: Denise

men f*ing a!!! just send me an email!

och ja, du är snygg, men berätta något jag inte vet. love.

2009-12-07 @ 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0