misär

Tegel igår. Jag skulle ta det lugnt. Jag bevisade återigen att jag inte har någon kontroll. Alkohol. Jag borde seriöst börja överväga en vit månad. 

Full som ett jävla fanskap. Minns inte mycket. Mer än att jag satt vid min busshållplats och grät och spydde och skickade olämpliga sms. Något jag mer borde överväga seriöst är ett alkolås på mobilen.

Kvällens soundtrack: I början, när allt var bra var det självklart den nya favoriten "Gotta Feeling" med Black Eyed Peas. Sen blev det något mer tomt, inget självklart. Muse- "Supermassive Black Hole". På bänken i busskuren var det (även där självklart) "Jag hatar att jag älskar dig men jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" med Håkan Hellström. Okänd anledning. Kändes rätt the mood. (Kärleken till alkohol?)


Nej fyfan. Jag får sån ångest när jag tänker tillbaka. Kvällen var som upplagd för att bli hur bra som helst! Jättemånga sköna kompisar som man liksom bara ville hänga med. En fet efterfest med en pool som jag bara missade. Fitta också! Okej that's it, nästa gång ska jag sätta en gräns innan det blir försent.

FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0