mera mera mera

Listor får lösa mitt liv. Provosoriskt,

- byta sandaler.
- köp mobil. nytt abonnemang
- köp dator
- present till HB
- avskedsfest till min Denise
- bestämma om de jävla utbildningarna
- sy!
- måla garderobsdörrar
- rensa garderob
- klippa mig
- lämna CVn
- kolla upp restaurangjobb

- haha hämta ut 242 kr i skatteåterbäring. right back at ya!

Sen ska jag snabba mig att fly landet. First stop: Tyskland. Rave. Ååh jag skiter i allt annat.

Flyktplan #2: Åka ner till Frankrike. Köpe en hatt. Bo och au paira hos Stephanie och sötaste Mia. Gå ut i staden och teckna och fota när jag inte leker med ce bebi. Inte kunna språket. Vara den oförstådda flickan. Skön plan ju.

Insåg även att jag inte kommer klara av denna hösten. Inte utan kärlek. Lär ju hända! (Back to "Flyktplan #2")

Dagen har varit en tomhet. Ett stort jävla vakuum. Usch låt mig slippa sådana dagar i fortsättningen. Känns dessvärre som att detta bara var en mjukstart.

Undra om jag omedvetet går och väntar på ett breakdown. Ett brutalt breakdown. Bara för att. Bara för att jag inbillar mig att jag kind of behöver det. Känna att jag lever. Känna mig vulneralbe. Och bara vägrar göra något åt min livssituation och rastlöshet till dess.

Aja, jag håller på med en sjukt snygg skizzzzzzz nere i mitt nystädade rum. Laddade ner Spotify till denna datorn. Kan jag lyssna på Håkans lite för osvåra låtar men lagom för mig.

Ps. Något historiskt hände idag. Usain Bolt satte världsrekord i 100 m idag. Slog SITT gamla med 11 hundradelar. Nytt: 09.58. Gud det var inte sen jag tävlade USM som min halt adrenalin i blodet var så hög. Kunde inte sluta skrika. Innan loppet. Vilken jävla kung! Sen la jag grunden till ordvitsen som vi med all säkerhet kommer få höra ett bra tag framöver: "haha känn er boltblåsta". Skrattade länge. Skratter fortfarande. Sjukt hur tomma dagar kan fyllas snabbt.

Ps2. Jag vet att jag inte fyllde den ensam. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0