kaka

It's the cookieweek. Kakveckan. Alltid en sådan vecka i månaden. Nej, den sammanfaller inte med kvinnoveckan. Kakveckan är en vecka för sig.

Frukost: Vaniljbullar och kakor. Mjölk.
Mellanmål: Kakor.
Lunch: Typ inget (lite småångest efter frukosten och mellanmålet + sötsliskig smak i munnen)
Mellanmål: Blir lite hungrig eftersom lunchen uteblev. En bulle. Kanske en macka också.
Middag: Något som familjen kokat ihop.
Kvällsfika: Guess whaaaaaaat..?
Paradise Hotel-mat: Bullar!

Hmm. Fatcamp var överflödigt. Förresten insåg jag att herr Ostbågspåse faktiskt inte hade lyckats befrukta mig. Jag bar inte på hans avkomma. Bluff och (ost)båg(e)! Det var vanligt, tråkigt mysfett. Damn!

Idag ska jag nog inte heller ta tag i mitt liv och min höst. Tänkte ringa Hallberg för en avstämma och sen blir jag ju tvungen att kompensera för frukosten, pallra mig ut i spåret. 5 km sen straffrunda på 2,5 km. Inte. Gå. I. Backen.

Hahaha btw så hittade jag det här när jag slösurfade runt på nätet igår: http://stureplan.se/articles/9860/. Crazy kul. Titta extra noga på nummer två i killistan. Mm. Juste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0