imponerad

Haha jag läser så mycket bloggar så det är löjligt. Kan inte hjälpa att imponeras av alla, för alla har något unikt. Kissies är nog min favorit. Så jävla oskön så att den blir skön. Helt galet. Allt är fel! Förvirring. Men det sjuka är att hon verkligen blir stor på det. Därför ska jag fortsätta stötta henne. Kanske ska lägga om min taktik för att blir stor. Layouta allt i rosa. Det är nog förövrigt ett vinnande koncept. Jag har ju analyserat allt nu och känner mig som en bloggexpert. Började med naglarna.



Sådär ja! Bloggtoppen och bloggportalen, here I come! (So not layout-expert, hur f*n vänsterjusterar man texten igen?!) Förövrigt dricker jag CocaCola (mm hjärtahjärta), tro inget annat, för alkohol är något jag kan hantera och inte dricker så ofta mer än ett glas rött vin till maten (Favorit: Red Mountain Horse Vildsvin In Sunset Bolougnese årgång -95) och förstår verkligen inte hur ungdomar kan ha en sådan livsstil där utgång, vilket innebär alkohol, tre ggr i veckan är helt normalt. Inställningen att man inte kan ha kul utan alkohol är helt sjuk!!!!

Tegel ikv?

Nej jag bara driver och garvar för mig själv. Min favoritsyssla för övrigt och vad jag gör hela dagarna eftersom jag inte har något annat fucking liv. Vad ska det bli av mig? En fråga bara jag kan svara på. Som jag inte kan svara på. Damn. Jobbigt läge. Kakveckan är snart över. Dags att ta tag i disciplinen igen.

Hellegul.  Nu ska här bakas bröd.

Ikväll ska jag äta middag med farmor. Blir nog fest. Stämningen kommer vara uppsluppen och samtalsämnena kommer röra sex, könssjukdomar och preventivmedel. Famor är bra fest ibland. Kanske ska passa på att berätta att henens barnbarn har blivit ett ho? Tihi jag träffade Pierre i torsdags. Roligaste jag gjort på länge.

På tisdag ska jag på någon slags arbetsintervjuliknande grej. Tack älskade HB för hjälpen.

Imorgon SKA jag lämna ett CV till Denises jobb.

Baka bröd. Men först ett parti Harpan och toaletten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0