en ny dag

Tog lång tid att somna igår. Tänker för mycket. Sen glömmer man ändå alltid bort vad man tänkte på och vad man kom fram till, för trots allt halvsov man ändå.

Ligger i ett mörkt rum. Lyssnar på Backstreet Boys och soundtracket från Brokeback Mountain. Känner mig lite smygbögig och gillar det. Luktar lite hest men mest brun-utan-sol då jag försöker hålla kvar sommaren så länge som möjligt.

Funderade lite över what to wear Q-base. Underbart! Såna tankar är roliga varmt välkomna. Planerar svart och vitt. Tänk spets. Och lite hårt på det. Spikat. Haha spets och spik. Lite spetälskt på det!

Haha, lön på tisdag. Den går åt snabbt att betala tillbaka skulder. (Remember this: HB- 400, Linus- 230, Karin- 40, Mamma- typ resten.) = inte Tegel på onsdag.

Jag är för första gången i mitt liv fattig. En ganska bra känsla trots allt. Har pratat med pappa om det. Ovanligt kloka ord från honom. Mina spenderade pengar (främst under sommaren) har faktiskt varit väl motiverat spenderade pengar. I a f två tredjedelare / tre fjärdedelar. Good enough. Sommaren blev underbar. Kan inte bestämma mig om den t o m blev bättre än sum 08.



Dagen är som ett tomt papper. Tanken är väl att det ska fyllas. Typ inte vikas till ett paper plane och kastas iväg. Ska försöka hitta den där fucking pennan och fylla det.

Måndag idag. HB och jag ska starta upp Fatcamp 0.2 - Light Version. Låter bra! Till frukost serverar jag mig själv GI-brödet som jag bakade igår (har någon i familjen ätit upp kommer jag seriöst få ngt slags sammanbrott), ett ägg och kaffe. Låter ju bra!

Sen bär det av mot Roslags Näsby för diverse missions. Later on blir det nog ett storbak med Emilia. Oh fuck, Fatcamp! Slog mig nu... Hmm, får väl bli straffrundan idag igen. Sen vill jag hänga med Denise. Min gyllene flicka.



Må bra bild. Denise och jeg. For the win. Detaljer: hatt och rosé. Samt mascara under ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0