balls in the air

Mmm ligger i min säng med mammas bärbara i knät. Har gjort den trevliga upptäckten att grannarnas trådlösa internet liksom når hit ner till mitt rum som ligger lite under jorden. Score! Så nu ligger jag här med en ganska förnöjd känsla i magen trots allt. Lördag, en hel/halv dag framför mig. Ska in till stan med Hallberg tror jag. Hon ska tydligen pierca naveln. Jag har inga pengar så jag ska nog gå runt och vara fattig. Borde egenltligen vara hemma och fixa med tupperwarepartyty imorrn...

I stan skulle jag annars behöva köpa:
- ett par jeansleggings
- mascara
- bh

Aja, får bli en annan dag när man har jobb och råd.

Egentligen vill jag bara gå ut i det vackra vädret och försöka bättre på brännan lite. Hmm, kan ju börja där. Sen ut och springa.

Ikväll kanske det blir till att träffa Matilda och Sigge. Vore mys. Eller kanske Ljusterö? Nja.. För stort projekt.

På tisdag kommer the love of my life. Haha, jag kallar honom så. Ska bli spännande, intressant och jävligt kul!

Jävla randominlägg asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0