ång-hest

En gång översatte en god v'än till mig rubriken. "Ång-hest". Vad översättningen löd har jag nu glömt. Även den vänskapen är glömd.

Tyd det som ångest. Har alltid tyckt att det m-hesta blir roligare om man försöker få in "hest" så mkt som möjligt.

Det är så mycket saker som slår mig. Och sen slår ner mig. Sånt man liksom inte kan skriva om. Om nu bloggen skulle announceas. Mycket känslor. Ett resultat av att jag inte har något för mig vilket ger FÖR stort utrymme att tänka och längta. Lägg af!

Listor funkar inte. Jag skiter ändå i dem. Inte blogglistor iaf. Får börja rista in saker i väggen. Lika lång tid det tar att utföra sakerna som är outförda när dem ristas in, lika lång tid kommer det ta innan rummet måste renoveras. Alltså då inte p g a att outförda saker är inristade utan av annat slitage.

Knappt jag förstod. Men jag hade en tanke. Vad jag ville komma fram till var att det tar sjukt lång tid för mig att få saker genomförda.

För övrigt älskar jag bilder. Här följer några som gör mig varm och lycklig. Såna som kan behövas när jobbiga saker så att säga knocks you down.

(Haha jag gick verkligen till den stationära datorn för att sticka över lite bilder. Fyllde hela 4GB typ. Bilder är mitt XTC. Jag begränsar mig för stunden.)



Kvällen där vi satte ribban för den kommande Gotlandsresan. Midsommar a k a Miss-sommar på Ljusterö.


Kvällen som satte ribban för den stundande Gotlandsresan. Midsommar a k a Miss-sommar på Ljusterö. Bilden säger allt för de som var där. Soundtrack (egenkomponerat): "When love takes over and knocks you down.."


        

 


 
          



Gotland gör mig glad. De gladaste bilderna som spontant valdes ut. HEST. Tack!

(Soundtrack: "Riverside")



Helvete vad jag kommer sakna Denise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0